Az Internetes megrendelés és szerződéskötés feltétele az alábbi Általános Szerződési Feltételek elfogadása, amit a regisztrációsorán tehet meg. Amennyiben nem ért egyet jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel, ne használja az Internetes megrendelést és szerződéskötést, hanem lépjen kapcsolatba a megadott elérhetőségeken a Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. ügyfélszolgálatával, hogy tájékoztathassuk az egyéb szerződéskötési lehetőségekről!

Köszönjük!

Tartalom:

  1. A webáruház kezelése
  2. Böngészés
  3. Rendelés
  4. Egészségpénztári számla kiállítása
  5. Szállítás
  6. Fizetés
  7. Jogi tudnivalók a vásárlással kapcsolatban
  8. Vevőszolgálat

1. A webáruház kezelése

A webáruházunkat azért hoztuk létre, hogy Ön, mint megrendelő minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani.

Webáruházunkban a Magyarországon törzskönyvezett étrend-kiegészítő termékek, speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek, és egyéb termékek rendelhetők meg.

A terméktájékoztató a mindenkori gyártótól származik, tartalmáért ezért nem tudunk felelősséget vállalni. A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! A rendelt termék használati utasítását, illetőleg betegtájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük tartsa be az előírt adagolást.

2. Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen termékek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, és fotó a termékről. A fotó esetenként eltérhet, ha a gyártó változtatott a csomagoláson. Rövid leírásban feltüntetjük a termék elsődleges jellemzőjét.

Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

3. Rendelés

A 10.000 Ft feletti rendelés csomagolása és kiszállítása ingyenes!
Ez lehet bármely a webáruházunkban kapható termék, a termékek vételárának összértéke az irányadó. A rendelés összértékébe nem tartozik bele a szállítási költség és az utánvét összege.

a. Megrendelés előtt

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, bejelentkezést követően adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Érdemes a saját, személyes adatokkal kitölteni az adatlapot, mert a rendelés folyamán van lehetőség további szállítási és számlázási címek megadására

A sikeres regisztrációról tájékoztató szöveg jelenik meg a képernyőn, majd az e-mail címére érkezik egy aktiváló e-mail, amely tartalmaz egy linket, amellyel aktiválni tudja a regisztrációt.

b. Elfelejtett jelszó

A weboldalon a Bejelentkezés fejlécnél a “Regisztráció” mellett van egy “Elfelejtett jelszó” gomb, erre kattintva jut arra a kitölthető oldalra, ahol az e-mail címe és az új jelszó megadásával új jelszót tud létrehozni. Mindegy, hogy elfelejtette, vagy csak újat szeretne, az eljárás ugyanaz. A megadott e-mail címre elküldünk Önnek egy linket, amelyre kattintva aktiválhatja új jelszavát. A jelszóváltás sikerességét az új jelszóval való sikeres belépés jelenti, illetve az aktiválás után a képernyőn is megjelenik egy tájékoztató szöveg.

c. Termék cseréje, pénz visszafizetése, rendelés lemondása

Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. A törvényi előírásoknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – vásárlóink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül. A biztonságos gyógyszerellátásról szóló törvény szerint nem áll módunkban a termékeket kicserélni.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy amennyiben Ön az árut annak megrendelése, visszaigazolása és határidőben történő leszállítása után nem veszi át, akkor is köteles az áru és a szállítási költség ellenértékének megfizetésére. Ebben az esetben írásban felszólítjuk az ellenérték megfizetésére, s azt követően jogi úton fogjuk jogos igényünket érvényesíteni.

Rendelését kizárólag a csomag feladásának időpontja előtt mondhatja vissza. A csomag feladásának időpontjáról minden esetben e-mailben tájékoztatjuk.

d. A rendelés menete

Választhat a termékek közül, vagy a felső menüsorban talál egy keresőt is, amivel rákereshet a terméknévre.

A megvásárolni kívánt termékeket a listákról kiválaszthatja, és a termékek főoldaláról kosarába gyűjtheti. Ha kosarában már van termék, annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a felső menüsorban.

A termékek kosárba helyezése után a rendszer felkínálja az egyes lépéseket, amelyeken végig kell menni.

Csak a rendelés folyamán van lehetőség a számlázási és szállítási adatok módosítására, illetve minden újabb rendelésnél új címeket is lehet létrehozni (több különbözőt is). A rendelés folyamán van lehetőség megjegyzést írni, ami felkerül a fuvarlevélre, így esetleg oda írható bármilyen információ a csomag kézbesítésével kapcsolatban. Fontos, hogy a módosításokat mindig előbb el kell menteni, majd visszalépéskor kiválasztani az újat, mert automatikusan a régire ugrik vissza.

Ha mindent összegyűjtött, amit vásárolni szeretne, ugyanott, a „Tovább, a szállítási adatok megadásához” gombra kattintva jut tovább a vásárlási folyamatban. A szállítási adatoknál választhatja a regisztrációnál megadott címet, vagy módosíthatja ezt, esetleg megadhat egy újat is.

A csomagot futárszolgálat kézbesíti az ország egész területén belül. A termékek árát utánvéttel fizetheti.

A szállítási adatok megadása után a „Tovább a számlázási adatok megadásához” gombra kattintunk. Itt a regisztrációnál megadott számlázási adatot veszi a rendszer alapértelmezettként, de ettől a vásárló eltérhet és új számlázási adatot adhat meg.

Ennek kiválasztása után a „Tovább, a fizetési feltételek megadásához” gombra kattintva lehet a vásárlást folytatni.

Fizetési mód: utánvéttel a futárnak

A számlázási adatok után rákattintva a „Tovább, A rendelés feladásához”gombra jut el a rendelésének az összegzéséhez. A lap alján található a „Megjegyzés” rovat, ide írhat a kézbesítéssel kapcsolatos információ a futárnak.

A “Rendelés véglegesítése” gomb előtt a rendszer összegzi a megadott adatokat, itt érdemes ellenőrizni, hogy biztos jól lettek-e kitöltve, mert innen még vissza lehet lépni javítani. Ezt követően a Rendelés véglegesítése gombbal el lehet küldeni a rendelést. Ekkor tájékoztató szöveg jelenik meg a képernyőn és megérkezik a rendelési e-mail az Ön által megadott e-mail címre. A visszaigazoló e-mail automatikus, szállítási időpontot nem ad meg, a szállítás előtt a futárszolgálat küld értesítő e-mailt.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben ügyfélszolgálatunk informálja Önt.

Amennyiben szeretne az eredeti rendeléséhez plusz terméket hozzátenni (még aznap), ne adjon le újabb rendelést, hanem írja azt meg e-mailben a info@ .hu e-mail címre. Módosítani 12 óráig van lehetőség, amíg nem adtuk át az MLP futárszolgálatnak az eredeti csomagot. Ha több rendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy az egy csomagba kerüljön, e-mailben jelezze.

 

4. Egészségpénztári számla kiállításának lehetősége

A számlát az interneten a rendelés közben Ön által megadott számlázási adatok alapján állítjuk ki.
A regisztrációkor megadott adatoktól függetlenül a rendelés folyamán több számlázási és szállítási cím megadható. (Új létrehozása, majd kitöltés után mentés)
(A személyes adatok változtatása a rendelési adatokat nem érinti, ezért nincs értelme ott átírni az adatokat számlázási címre.)

Amennyiben a vásárlók a számlázási adatokhoz az egészségpénztár nevét, a saját tagi azonosítójukat, nevet – egy sorban- és a pénztár címét adják meg, ezek az adatok kerülnek fel a számlára. A számlázási és szállítási név és cím adatok egymástól eltérőek lehetnek, ezért a szállítási adatoknál a saját nevét és címét tudja megadni.(Fontos, hogy a módosításokat mindig előbb el kell menteni, majd visszalépéskor kiválasztani az újat.)

Ilyen módon van lehetőség a rendeléskor egészségpénztári számla készítésére. Amennyiben elszámolható és nem elszámolható termékeket egyszerre rendel, és szeretné, hogy külön számlán szerepeljenek a termékek, kérem a info@profemina.hu e-mail címre a rendelés leadását követően ezt jelezze.

Fizetés utánvéttel, futárnak készpénzzel történik a csomag átvételekor. A szállítási cím módosításnál van lehetőség megjegyzést írni, ami felkerül a fuvarlevélre, így esetleg oda írható bármilyen információ a csomag kézbesítésével kapcsolatban.

A “Rendelés véglegesítése” gomb előtt a rendszer összegzi a megadott adatokat, itt érdemes ellenőrizni, hogy biztos jól lettek-e kitöltve, mert innen még vissza lehet lépni javítani. ”

5. Szállítás

 

Szállítási cím

Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!

Szállítási határidő

A szállítási határidő 3 munkanap a 12-ig leadott rendelések esetében. Az ezt követően leadott rendeléseknél min. 4 munkanap a szállítási határidő.

A megrendelés összegét a futárnak fizeti közvetlenül (ez az utánvét).

Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt terméket

A kiszállítások időbeni szervezését nem mi végezzük. Mi csak a szállítás napját adjuk meg.

A kézbesítés 8-17 óráig történik. A kiszállítás napján információ kérhető a futárszolgálattól a kézbesítés pontosabb idejéről.

Futárszolgálat elérhetőségei/Telefonszámuk:

A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott rendelések feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik, így a 3 napos szállítási határidő a munkanap időpontjától értendő. Mivel az áruház csak a termékek bemutatására szolgál és nem készlet kezelő program, ezért lehet, hogy valamely termék bár szerepel az áruházban, éppen nincs raktáron! A hiányzó tételt ilyenkor sajnos nem tudjuk küldeni! Ha valamilyen oknál fogva csúszna a csomag összeállítása, vagy hiányozna termék, kollégánk tájékoztatja Önt erről, illetve a kézbesítés időpontjáról. A megrendelése abban az esetben lép életbe, ha írásban megerősíti, hogy a szállítási feltételeket elfogadja és igényt tart a termékre.

Szállítás díjazása

Minimális rendelési összeg nincs.

A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. A megrendeléseket a nap 24 órájában leadhatja. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt terméket.

Szállítási díj:

10 000 Ft-ig: 1500 Ft.

10 000 Ft felett: ingyenes

A szállítási díjak magyarországi szállítás esetén érvényesek

A rendelés beérkezését követően egy automata visszaigazoló e-mailt küldünk.

 

6. Fizetés

Számla kiegyenlítése

A megrendelt termékek árát és az utánvételi díjat a vevő kézbesítéskor a futárnak fizeti.

Garancia

Termékeinkre a törvény által előírt garanciát vállalunk. A garancia érvényesítéséhez a számla vagy számlamásolat szükséges. A számlát a termékekkel együtt a csomagban küldjük. A hibás/problémás termékeket ajánlott küldeményként kell postacímünkre elküldeni, a reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott címre. Sérült, törött termékekre, nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra a garancia nem érvényesíthető. Kivétel: a biztonságos gyógyszerellátásról szóló törvény szerinti termékek.

Bővebben a jogi tudnivalóknál.

 

7. Jogi tudnivalók a vásárlással kapcsolatban.

 

7. 1. A felelősség korlátozása

A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

 

A szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:

az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. e-ügyintézés menüpontban található termékek/programok akadálytalan működését és a vásárlást;
bármilyen adatvesztésért;
bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

A szolgáltató bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

7.2. Adatvédelmi tájékoztató

A szolgáltató bármely, a webáruház használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint kezel. Amennyiben Ön bármely személyes adatát eljuttatja a szolgáltatóhoz, ezzel hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt a szolgáltató az ügy jellege által meghatározott célból és ideig nyilvántartsa és kezelje. Az adatszolgáltatás önkéntes, és a megrendelő adatait addig tartja nyilván a szolgáltató, amíg Ön, mint megrendelő kezelésük megszüntetését – melyet bármikor, indokolás nélkül megtehet – írásban vagy telefonon nem kéri.

A Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. az Interneten keresztül hozzá eljuttatott valamennyi adatot ugyanolyan körültekintéssel kezeli, azokra az adatvédelmi kötelezettség ugyan úgy kiterjed, mintha azokat egyéb úton bocsátották volna rendelkezésére.

Az Ön által rendelkezésünkre bocsátott adatokhoz kizárólag a Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. azon munkatársai férhetnek hozzá, akiknek munkaköri kötelezettsége ezen adatok kezelése. A társaság alkalmazottai a rendelkezésünkre bocsátott személyes és egyéb adatokat a törvényi előírásoknak megfelelően és bizalmasan kezelik.

A Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. minden, a rendelkezésére álló, technikai és egyéb eszközt igénybe vesz az adatok biztonságos tárolása, őrzése, valamint az adatokkal való visszaélés megelőzése érdekében.

 

7.3. Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.

Jelen ÁSZF 2013. október 15. napjától határozatlan ideig hatályos.

Jelen ÁSZF a Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. által üzemeltett www.profemina.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. által forgalmazott termék(ek) megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

Az ÁSZF feltételeket a Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba.

A szolgáltató Internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

 

8. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

 

8.1. A szolgáltató cégadatai

A szolgáltató cég neve: Goodwill Life Sciences Szolgáltató Kft.

A szolgáltató rövidített cégneve: Goodwill Life Kft.

A szolgáltató székhelye: 6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32

Adószám: 13688129-2-06

Cégjegyzékszám: 06 09 010485

A szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Csongrád Megyei Bíróság mint Cégbíróság

A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:

Hétfő – péntek: 08.30-17.00 óráig

A szolgáltató levelezési címe: 6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32.

Az ügyfélszolgálat elérhetőségei: +36 70/231-1010

E-mail elérhetősége: info@probiotikusüprobiotikumok.hu

A Megrendelő a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Szegedi Polgármesteri hivatal jegyzője Szeged Megyei Jogú Város Jegyzője Szeged, Széchenyi tér 10.
Telefon: +36-62-564-364; +36-62-564-364

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Dél-alföldi Regionális Felügyelősége Szegedi Kirendeltsége: Szeged, Kossuth L. sgt. 17.
Telefon: +36-62-541-737; +36-62-541-737

Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Mellett Működő Békéltető Testület Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: +36-62-426-149; +36-62-426-149